Za nami wyjątkowe spotkanie zorganizowane z okazji 20-lecia marki Dr Szczyt, które odbyło się 17 października w warszawskim hotelu Verte. Zgromadziło ono przedstawicieli mediów, znane ze świata show biznesu osoby oraz przyjaciół dr. Marka Szczyta.
Była to idealna okazja do podsumowania minionych lat, ale również do zarysowania planów na przyszłość. Gwiazdą wydarzenia był założyciel marki, ceniony chirurg plastyczny – dr Marek Szczyt. W trakcie rozmowy z prowadzącą Anną Dereszowską opowiedział zgromadzonym gościom historię powstania swojej marki, szerokiej współpracy z mediami i tworzenia rodzinnej atmosfery, która jego zdaniem jest kluczem do kreowania długotrwałych relacji w pracy.




Marka Dr Szczyt w liczbach
Podczas spotkania nie mogło również zabraknąć aspektu biznesowego, bowiem marka Dr Szczyt to 2 najnowocześniejsze kliniki chirurgii plastycznej w Polsce, klinika dedykowana fizjoterapii estetycznej, 150 pracowników, 71 000 pacjentów oraz 21 000 operacji z zakresu chirurgii plastycznej i rekonstrukcyjnej. Ten dynamiczny rozwój pozwala jej właścicielom nie tylko tworzyć autorskie procedury, ale współpracować z najlepszymi w swojej dziedzinie specjalistami – nie tylko z zakresu chirurgii plastycznej i rekonstrukcyjnej, ale również medycyny estetycznej, kosmetologii i dietetyki.




Wyjątkowi goście
Zorganizowane wydarzenie było świetną okazją do kreowania ambitnych planów na kolejne lata oraz podsumowania aktualnych trendów dotyczących chirurgii plastycznej. Nie zabrakło również słów uznania ze strony zaproszonych gości, do których należeli między innymi: Joanna Racewicz, Monika Richardson czy Dawid Woliński.
Stosowanie tego enzymu stało się bardzo powszechne w praktyce klinicznej. W szczególności wykorzystuje się ją…
Okazuje się, że niektóre zabiegi z zakresu medycyny estetycznej, nie tylko nie pomogą rozwiązać tego…