Luksus według CLUE

CLUE jest ambasadorem i oficjalnym przedstawicielem marki EICHHOLTZ w Polsce. Marka stawia na design, który szepcze, ale nie krzyczy, jest stylowy, elegancki, wyraża potrzebę indywidualności, daje uczucie komfortu i tworzy oazę odpoczynku. O działności, projektach  i idei firmy opowiada Monika Tobisiak, CEO & Founder CLUE.

Monika Tobisiak

CEO & Founder CLUE

W dominującej części Wasza działalność dotyczy segmentu B2B i dystrybucji do sklepów oraz biur projektowych. Ale współpracujecie też z indywidualnymi inwestorami oraz uczestniczycie w projektach na zasadzie B2C.  

W B2B naszymi klientami są wspomniane salony i architekci, zatem nawiązanie i utrzymanie długofalowej relacji     stanowi podstawę dobrej współpracy. Otwarty i konstruktywny dialog z partnerami, otwarte podejście do rozwiązywania wyzwań, z jakimi mierzą się nasi klienci przy realizacji projektów, rozwiązywanie problemów w sposób transparentny i kooperatywny jest niezwykle ważny. W obszarze B2C z kolei, oprócz nawiązania tej relacji i płynnej obsługi sprzedażowej, najważniejsza jest zrozumienie wizji i koncepcji klienta. W momencie, w którym klientem samodzielnie realizuje projekt, nasz zespół stara się jak najlepiej zrozumieć jego wizję. Jeżeli natomiast inwestor pracuje z architektem, spójność wizji architekta i inwestora odgrywa kluczową rolę w tym jak sprawnie zostaje podjęta decyzja ostatecznego kształtu projektu. W każdym z tych scenariuszy, za każdym przedsięwzięciem stoi człowiek. Na dobrych relacjach i zaufaniu możemy zbudować wszystko. Wielokrotnie, na skutek wielu spotkań albo u nas w showroomie, albo w miejscu prowadzenia inwestycji, wspólnie przepracowanych godzin i długich dyskusji, zawiązują się znajomości, czasem przyjaźnie, na wiele lat. Pozostajemy z klientami na kolejne projekty i przedsięwzięcia.

CLUE istnieje na polskim rynku od początku 2017 roku. Od tego czasu w Polsce i na świecie zdarzyło się wiele. Zmienił się nasz styl życia, zmieniły się potrzeby i system wartości. Czy zmienił się również klient premium?

Klienci premium są bardzo świadomi. Rozumieją luksus wszystkimi zmysłami. Doceniają design, który szepcze, ale nie krzyczy, jest stylowy, elegancki, wyraża ich potrzebę indywidualności, ale da też uczucie komfortu i stworzy oazę odpoczynku w gronie rodziny czy przyjaciół. Obecnie klienci przywiązują wielką wagę do jakości produktów i usług. Jakość musi „sama się bronić”. Polski klient marki premium to człowiek światowy, który rozumie design, podróżuje i czerpie ze świata inspiracje, jest wymagający, pewny siebie. Ma też świadomość wyzwań, jakie stoją przed kolejnymi pokoleniami. Zwraca uwagę na zrównoważony rozwój, stara się mieć pozytywny wkład w środowisko, a to ma przełożenie na jego decyzje inwestorskie i konsumpcyjne.

Przy jakich projektach CLUE pracuje najczęściej ze swoimi klientami indywidualnymi?

Najczęściej wspólnie tworzymy domy i rezydencje, domy wakacyjne, apartamenty. Coraz częściej jesteśmy również proszeni o wparcie w realizacjach hoteli czy restauracji. 

Klienci, poprzez swoje wnętrza, chcą wyrazić siebie. Czy w takim razie będąc państwa klientem mogę customizować poszczególne produkty? Wybrać własny rodzaj obicia kanapy i krzeseł?

Mamy w naszej ofercie ponad cztery tysiące produktów. Różne rodzaje materiałów wykończeniowych i kolorystycznych dają nieskończone możliwości indywidualizowania wnętrza. Przy zamówieniu powyżej dziesięciu sztuk tego samego produktu, klient może na przykład wybrać tkaninę obiciową. Na takie rozwiązanie decydują się zazwyczaj inwestorzy realizujący przestrzenie publiczne: hotele, restauracje, powierzchnie biurowe.

W przypadku oświetlenia natomiast można swobodnie regulować wysokości montażowe żyrandoli i lamp wiszących, dodawać kolejne modułu mocujące, dzięki czemu mamy dobrą elastyczność w pomieszczeniach o przeróżnych wysokościach. Dodatkowo, wszystkie rodzaje lamp, oprócz tych z wbudowanym systemem LED, jest kompatybilna z systemem DIM lub DALI.Dodam, że jesteśmy już na końcowym etapie rozmów na temat wprowadzenia nowej marki premium do Polski. W tym przypadku będzie możliwość wyboru rozmiaru mebla, jego wykończenia, materiałów, kolorów; już w przy zamówieniu pojedynczej sztuki.

Przestrzenie publiczne rządzą się swoimi prawami i narzucają wysokie standardy ognioodporności, wytrzymałości mechanicznej i chemicznej. Jak EICHHOLTZ udało się sprostać tym wymaganiom, biorąc pod uwagę ogólnoświatowy zasięg marki?

Tak, rzeczywiście, przestrzenie publiczne użytkowane są dużo bardziej intensywnie niż domowe. EICHHOLTZ poddaje swoje produkty próbom wytrzymałościowym narzuconym przez brytyjski system norm bezpieczeństwa i jakości, który słynie z najwyższych wymagań w tym zakresie. Dzięki temu inwestorzy mają dużą możliwość wyboru mebli i dodatków. W przypadku domów i rezydencji, klienci doceniają tę wysoką odporność na zabrudzenia i ogólne użytkowanie przestrzeni. Jak sami zauważają, EICHHOLTZ świetnie stawia opór odbiciom czekoladowych rączek czy psich łapek po spacerze w deszczowy dzień. Przy każdym produkcie, w jego opisie, wskazany jest zalecany środek do czyszczenia i pielęgnacji, dzięki czemu klienci mają ten komfort, że zakupiona kanapa, czy stół zostanie zachowany w nieskazitelnym stanie.

Czy każdy rodzaj oświetlenia z Państwa oferty nadaje się do tzw. mokrych przestrzeni?

To zależy. Kuchnia i łazienka, ma trzy strefy narażenia na wilgoć. Dla przykładu oświetlenie w strefie pierwszej oznacza to znajdujące się na suficie nad kabiną prysznicową. Strefa druga to lampy po bokach kabiny i oświetlenie główne, a strefa trzecia to kinkiety po obu stronach luster. Nasze oświetlenie może być stosowane w niektórych przypadkach w strefie drugiej oraz w strefie trzeciej. W tej chwili trwają też prace nad oświetleniem zewnętrznym, także mamy nadzieję, że już wkrótce ogrody naszych klientów będą oświetlone w wielkim stylu.

Skoro już o ogrodach mowa. Czy EICHHOLTZ  posiada kolekcję mebli ogrodowych?

Och tak! I to jaką! Premiera mebli zewnętrznych miała miejsce w Paryżu, w hotelu du Crillon w 2019 roku. Z roku na rok przybywa ich coraz więcej. Wszystkie materiały obiciowe mebli zewnętrznych wykonane są z najwyższej jakości materiału sunbrella canva, charakteryzującej się najwyższą odpornością na działanie promieni słonecznych i wysokiej temperatury. Doskonale sprawdzą się w bardzo gorących strefach klimatycznych. EICHHOLTZ zadbał też o zabezpieczenie mebli przed warunkami zewnętrznymi i oferuje pokrowce szyte na miarę każdej linii w swojej kolekcji.

EICHHOLTZ ma w swojej ofercie ponad 4000 produktów; od mebli, przez oświetlenie, a na dodatkach kończąc. Produkty rotują, nowe kolekcje zastępują te, które były w ofercie już jakiś czas. Jak firma poradziła sobie częściami zapasowymi?

Nasi klienci mogą spać spokojnie. EICHHOLTZ posiada części zapasowe do swoich większych produktów, głównie mebli oraz oświetlenia, przez trzy lata od momentu wygaśnięcia i wycofania danej kolekcji. Zatem dokupienie zapasowego elementu żyrandola, czy łańcucha montującego nie będzie stanowiło problemu.

Co odróżnia EICHHOLTZ od innych marek premium? W czym przejawią się ten luksus?

Mogę za przykład podać, iż większość lamp i żyrandoli wykonano ręcznie ze szkła Murano, a jak wiemy Murano jest cenione za swoje piękno, najwyższą jakość, trwałość i różnorodność. Szkło Murano w 70% składa się z piasku krzemionkowego,  30% stanowią topniki, zazwyczaj soda i wapno. To one właśnie umożliwiają topienie szkła w niższej temperaturze, dzięki czemu tworzone szkło jest jednolicie wybarwione i pozbawione pęcherzyków powietrza. Z biegiem lat, nie przebarwia się i nie pęka. Kolory natomiast uzyskuje się przez dodanie niewielkiej ilości minerałów, tlenków i ich pochodnych. Dzięki temu można swobodnie barwić szkło na wiele kolorów, subtelnych w swoich tonacjach i odcieniach. Sposób wytwarzania szkła Murano nie zmienił się od czasów starożytnych, kiedy powstała ta technika. Oznacza to, że Murano niesie wiele lat historii, a przedmioty wykonane z tego szkła mogą osiągać wartość kolekcjonerską. Lampy EICHHOLTZ to nie tylko wielka trwałość, ale przed wszystkim kunszt rzemieślniczy, historia i sztuka użytkowa.

 

Showroom flagowy
ul. Syta 93
02-987 Warszawa

Studio projektowe
ul. Elbląska 67
01-737 Warszawa

www.clue-studio.pl 
tel: 608 408 230

Niniejszy przekaz ma charakter niepromocyjny, nie zawiera elementów wartościujących, wykraczających poza obiektywną informację i ma wyłącznie na celu podniesienie świadomości społecznej i poczucia odpowiedzialności na temat zabiegów medycyny estetycznej

Polecane artykuły

Drogi Użytkowniku!

Serwis internetowy www.estetyczny-portal.pl przeznaczony jest dla profesjonalistów, osób posiadających wykształcenie w zakresie medycyny estetycznej oraz dla przedsiębiorców zainteresowanych produktami medycyny estetycznej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Przechodząc dalej oświadczasz, że

Jestem świadoma/świadomy, że treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów, oraz jestem osobą posiadającą wykształcenie w dziedzinie medycyny estetycznej tj.: lekarzem, pielęgniarką, położną, kosmetologiem, farmaceutą, felczerem, ratownikiem medycznym, lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym medycyną estetyczną w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Estetyczny Portal
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.